Czas, czas, czas!

I żałujcie!
Zgadza się. Niebawem sesja. A w moim sercu procent chęci do nauki i samozaparcia wciąż na poziomie równie stałym co notowania Janusza Korwina Mikke (i niemalże równym w odsetku). Miałem ponownie wrzucić wymuskaną architekturę, ale to chyba nie pora na to. Za dziurami w ścianach piękna pogoda (czy morowe powietrze, jak to mawiał mój pradziadek), ptaszki śpiewają a zima nie chciała nas nawet odwiedzić (bo pewnie podatki za wysokie). Wszyscy w koło szczęśliwi, a mi przykro, że śniegu to może jeden dzień był (póki co). W góry nie pojechałem, bo załapałem takiego bakcyla, że nie mogłem stopą wyjść z łóżka (ale po urzędach lataj! [pozdro dla RO Karłowice-Różanka]). No i ta nieszczęsna sesja! Jak tu się uczyć, skoro tyle zdjęć do zrobienia?
Tak swoją drogą – zdążyłem już odnotować stałą stopę rzędu kilkudziesięciu gości dziennie na stronie. Bardzo mnie to cieszy i co mi pozostaje – zapraszam do komentowania.

Zdjęcie? A no niedaleko Mostów Milenijnych.

Ach i byłbym zapomniał. Odpalamy już na poważnie Klub Artystyczny przy Radzie Osiedla Karłowice-Różanka (Bałtycka 8). Zapraszamy wszystkich młodych (i nie tylko) zafascynowanych fotografią czy filmem. Będzie się działo! Po więcej info zapraszam na stowarzyszenie.negatywni@gmail.com !

Dodaj komentarz